De ce vrem să PRostim lumea?

Când am luat decizia să alegem specializarea în relaţii publice, probabil că ne gândeam la cu totul altceva, ne gândeam că vom cuceri lumea cu ideile noastre ingenioase despre cum poate o companie să se ridice, unii dintre noi credeam că vom ajunge mari purtători de cuvânt; fără îndoială că acestea sunt câteva din visele la care jinduiam toţi la începutul primului an de faculatate, apoi lucrurile     s-au schimbat.

Pe măsură ce treceau săptămânile, am realizat că relaţiile publice implică mai mult decât idei de reclame, pliante sau afişe, la sfârşitul primului an ne-am dezmeticit şi am conchis aproape toţi că avem ceva în comun: ne place să ne PRostim.

Într-adevăr, PR-ul nu e numai despre reclame, dar ne-am distrat lucrând în echipă la modele de pliante, afişe şi broşuri. PR-ul nu e numai despre persuadarea lumii, dar ne-am amuzat când am aflat că putem să ocolim adevărul în reclame fără probleme.

Poate că suntem cei mai „PRoşti” din Politehnică, dar noi stăm cel mai des pe Facebook şi pe Twitter în timpul orelor de curs.

La finalul zilei, sperăm ca măcar jumătate din noi să fim şi mai buni la PRostit publicurile ţintă.

2 responses

  1. Pingback: Poveste de PR « mihaelaleucuta

Lasă un răspuns

