Cu cât e mai mare cu atât e mai bine

Domnul Ciurel mă inspiră în fiecare zi. Bine, poate nu în fiecare zi, doar când ne predă nişte cursuri atât de interesante şi entuziaste. Nu auzeam prea bine ce dicta acolo despre publicaţiile utilizate în relaţii publice, dar am tresărit când l-am auzit spunând câteva cuvinte magice, muzică pentru urechile mele: „cu cât e mai mare cu atât e mai bine”.

Ei, ce ziceţi? Voi ăştia care aţi fost mai atenţi decât mine, spuneţi-mi care a fost ideea şi de ce a ales domnul Ciurel să folosească această analogie când ştia că sunt în sală.

Lasă un răspuns

